Opererad Zoey och busiga kattungar

God morgon, eller morgon är det iaf är lite för trött bara för att säga god. Men annars gillar jag tisdagar, jag undrar om det är för att jag är född på en tisdag? 
Fast idag tycker jag att den bara ska gå jättefort! För imorgon efter jobbet ska jag till barnmorskan :) sedan klockan 16 börjar föräldrakursen, det blir spännande. 
Jag hinner inte åka hem mellan imorgon så då är jag hemifrån i 13h, det känns alltid så konstigt när man är borta så länge. 

Igår hade min bok kommit som jag beställt från en på jobbets barn som säljer jultidningar. Det är en sagobok med alla bra sagor, Askungen, Hans och Greta, Bockarna bruse mm. Så nu kan vi läsa för bebis 💕😊

Zoey är lite trött efter operationen igår, tycker synd om henne som ska vara inne i sju dagar nu med de här galna ungarna! Hoppas hon får lite lugn och ro iaf.. Förut kunde hon få vara ifred på köksbordet men nu har de lärt sig att komma upp dit också. 



Magen, som jag tycker har växt jättemycket de senaste dagarna! 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0