Sista härliga lönen

Halv tio idag kommer Anna och Saga och hämtar upp mig så ska vi åka till en annan klasskompis från gymnasiet. Hon har en dotter på ett och ett halvt år sedan innan och nu väntar hon tvillingar i april, så det ska bli kul att träffa dem! 

Löningsdag idag, sista biffiga lönen sedan blir det ingen dricka, bara ett hekto godis endast på lördagar och ett måste att äta upp alla rester. 
Det hade känts helt okej om jag hade fått ha kvar alla mina sparpengar men nu hör snart Sandmannen av sig och ska ha 8000kr... :/ det svider lite i magen tycker jag. 

Hon med gungstolen hörde av sig igår vid fem, jag hade frågat om den var kvar och då svarade hon -Just nu gör den det ja! Kändes lite otrevligt tycker jag. 
Men jag mailade tillbaka direkt och frågade om man kunde hämta den redan nu på kvällen. Eftersom det stod i annonsen att det var billigare vid snabb affär och att hon svarade sådär kändes det som om man var tvungen att vara lite snabb.
Men vad hjälper det när människan inte mailar tillbaka? Har man bara mailadressen i annonsen och vill ha en snabb affär så tycker jag att man ska svara snabbt. 
Men hon kanske jobbade eller nåt, tror hon är en sjuksköterska på kss (som jag skulle vilja vara), hoppas hon är trevligare i verkligheten än hon känns nu annars tycker jag inte sjuksköterska är ett bra jobb för henne. 
Hoppas hon svarar idag! :) 

Nu ska jag torka upp kiss, sedan försöka göra mig lite vacker. 

Bara 15%kvar! 

Måste hälsa på dom här nån dag, jag saknar dem! 💕

Trött, mätt, lite sjuk Harry 😘 som smyger fram vänstra långfingret åt mamma som vågar ta bild när han inte vill 😉




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0