Trött som f**

Jag hade tänkt kliva upp tidigt idag för att hinna göra något med Barbie innan jag åker till jobbet, eftersom man inte hinner göra något när man kommer hem  för då är det redan svart. 
Men Gud vd jag inte Orkde det! Så trött och lite ont i huvudet, istället skulle jag försöka sova extra länge så huvudvärken skulle gå över. Inte det lättaste med en Zoey mjauar och vill ut och tre kattungar som verkligen är vakna och busar med allt... 
Hann väl slumra till lite innan klockan ringde iaf. Känner mig fortfarande tung och varm i skallen men jag hoppas det går över när jag vaknar till. 

Allt var bra hos barnmorskan igår 😊 det är så kul att höra det lilla hjärtat slå💙Idag går vi in i v.32 och framöver blir det kontroll varannan vecka. 
Klockan fyra började föräldrakursen, intressant och kul att se andra som oxå snart ska ha barn. En var beräknad 13:e november redan! Tänk när det bara är drygt en vecka kvar för en själv.... Spännande! 

Dom håller på att göra om på Ronnies jobb så det är stressigt och inte jättekul att jobba just nu. Det känns så elakt och gå och räkna ned och vara glad tills att jag få gå hem när han har det jobbigt just nu :/ hoppas det snabbt och snart blir bättre 💚

Skulle vilja lägga mig i sängen igen nu när man är mätt och belåten av frukosten och sova ännumer. Men det går ju inte. Tyvärr. 
Istället åker vi mot jobbet och försöker vara glad att det nu bara är 14 dagar kvar! 

Lilla Zoey 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0