Vecka trettiotre

Igår blev det en specialtid på jobbet för att hinna till föräldrakursen klockan fyra. Kom hem efter sex, det känns som om man aldrig är hemma. Jag tycker det är jobbigt att det blir mörkt så tidigt så jag inte kan vara ute med hästarna i paddocken, inte göra något annat ute heller för den delen. Man bara jobbar och sover känns det som. 
Men det blir ju bättre snart när jag går hem, då kanske jag kan hinna  städa och motionera båda hästarna på dagarna så det blir lite ordning :) Bara sju dagar kvar!
Fick se på kvällen att det var chokladensdag igår och jag hade ingen choklad att äta, undrar om man får fira den dagen på fredag ist. 

 

I förrgår fick jag ett paket i brevlådan, det var från mormor och fullt med fina kläder till bebis! Jag ska försöka ringa till henne ikväll 😘
Idag går vi in i v.33 oxå, bara 8 veckor kvar 😃👏💙

Jag har en massa klor i benen medan jag äter frukost 😣





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0