ZzzZzZzZ

Skulle kunna ha samma rubrik som igår för den här natten har vi sovit väldigt lite, nog ännu mindre än igår. 
Tillslut fick Zoey gå ut! Men det hjälpte inte så mycket för då började kattungarna krafsa på sovrumsdörren ist. 
Sen ringde klockan. Men det är väl bara att vänja sig att inte få sova. 

Jag är glad att det är fredag! Idag ska vi nog göra en miljon farsdagstårtor och längder, nästan så många iaf 😋
Det blir bra att göra samma sort om och om igen så slipper jag använda hjärnan så mycket, för den känns inte som den fungerar alls. 

Imorgon ska jag försöka göra en smarrig tårta till min egen pappa, äntligen ska Barbie få röra på sig och på eftermiddagen ska vi till Anders och Rebecca och äta mat och fira kladdkakans dag 👌🏻😊

Söndagen går väl åt till att fira våra pappor och lite hästmys innan jag på kvällen ska åka och jobba min sista natt!  Nu är det bara tretton dagar kvar, otroligt skönt ska det bli. 


Kissungen är så lugn och fin nu när jag äter frukost eftersom hela natten har det varit bus 💞








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0