22 dagar

Det gick otroligt snabbt att jobba natten igår. Det är hemskt att åka hem ifrån halv tio på kvällen men det är sjukt skönt att åka från jobbet när alla andra börjar sin dag och komma hem till sängen! 
Jag hinner precis säga hej då till Ronnie innan han åker till jobbet, sedan släppte jag ut hästarna och kröp ner i sängen. Fick sova till halv elva innan katterna hade ett otroligt jobbigt race i sovrummet... Fortfarande väldigt trött så jag kissade bara sen försökte jag somna om, det gick bra faktiskt även fast katterna höll på. Vaknade av klockan sedan klockan ett. Jag hade lust att åka och shoppa upp all lön på roliga onödiga saker! Men hovslagaren kom klockan två så jag kunde (sån tur va) inte göra det. Tråkigt bara att det försvann endel pengar utan att jag fick köpa nåt 😜

Vädret var ganska underbart, jag red Barbie i paddocken efter hovslagaren åkt. Det var så kul så det blev 40 hela minuter 👍 det kändes i ljumskarna inatt 😛 skitsamma för det var så kul. Eranthis fick en liten minipromenad som avslutades vis äppelträdet där han fick två små äpplen. 

Hann nästan precis in innan Ronnie kom hem. Mörkt blir det ju tidigt nu så jag vet inte riktigt när man ska hinna vara ute när man slutar efter fem.. Tråkigt. 
Vi åt middag och tittade på zombies innan jag somnade i soffan. 

Idag är det 22 dagar kvar tills jag går hem och 18 dagar kvar att jobba (!) 
Så overkligt. 

Dom är galna! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0