75%

Vad segt det var att komma hem igår och innan jag hann ut i stallet var det redan svart ute. Nu kommer jag inte hinna motionera hästarna när jag slutar klockan fem och det är nästan alla dagar, de kommande veckorna kommer bli lite vila alltså :/ 

I helgen är det halloween och vi har inget planerat alls. Ganska skönt att ha sånna tomma helger ibland, dom har ju en tendens att försvinna snabbt iaf.
Det skulle vara kul att ha någon halloweenig meny någon dag så det ska jag försöka klura på :) 
Konstigt att det är första november på söndag... Det går verkligen undan nu! 

Mamma har erbjudit sig att ta hand om mina hästar lite innan och efter att bebis kommit, jag funderar på att nappa på det förslaget. Det skulle underlätta på tex julafton när vi ska vara hos mamma och pappa hela dagen och gärna stanna till dagen efter och sedan den dagen bebis bestämmer sig för att komma så behöver man inte ringa runt och fixa någon som tar in-släpper ut och mockar mitt uppe i alltihopa. 
Sedan vet man ju inte hur pigg man är veckorna efter heller, jag tror inte man har så stor lust att släppa ut dem, mata, mocka och ta in när man måste klä på bebis massor varje gång för att vara ute i Max fem minuter. Så det skulle nog vara skönt att slippa tänka på dem. 

Idag känns som en lång, seg dag och jag tror jag fick klåda igår, det kliar överallt! 😖
Å jag hoppas det går över innan jag blir galen 😛
Nu åker jag till jobbet iaf.



75% av graviditeten är avklarad. 70 dagar kvar innan det står 100% i min app. 😍


Myshög!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0