90 dagar

Torsdag 8:e oktober, idag är det 90 dagar kvar innan bebis kommer! Det känns som ingenting samtidigt som det känns som en evighet...  Men om sex veckor går jag hem från jobbet, då har jag planer för att börja mina morgnar med att tända en brasa sedan blir det varm oboy och lussekatt framför musikhjälpen. 
Efter det blir det promenad och mys i stallet. Visst låter det perfekt att göra resterande sex veckor i väntan på att bebis ska komma? :) 

Det är bara 4 grader ute idag, man märker att det verkligen håller på att bli vinter och det gör mig ingenting (så länge vädret är så här fint) . Mina små hästar har redan blivit så lurviga :) och de har fått sällskap av kossor i hagen brevid, igår när jag skulle ta in hästarna så ropade jag på dem och dom kom men det gjorde även kossorna, sån tur stoppades dom av stenmuren ;) 
 
Och där var klockan redan tid att åka till jobbet! 😩😄😭😝☺️😔 så känner man då 😉


Kattungarna har en favorit iaf... ☺️💙


Pretty Cute! 




Nu börjar den bli stor 👶🏼





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0