Det är för mörkt,zzzzzzzz

Igår blev jag lite deprimerad när jag insåg att det är ju efter den här veckan som det bara är fyra veckor kvar... Jag hade fått för mig att det var fyra veckor kvar med den här veckan. 
Men det går väl ändå antar jag! 

Det vi har att se fram emot den här veckan är att hämta halm, Sandra ska rida Barbie igen och på lördag är det inflyttningsfest/oktoberfest i puben, så det kommer bli endel städande också. 

I torsdags var Sandra här och red Barbie och jag vet inte vad hon gjorde men i lördags när skulle rida så var det jätteroligt! Hon hade egen gas och gick mycket bättre på volt i vänster varv och vi höll galoppen i båda varv hela varvet runt (på spåret!) utan så mycket gas. Jättehärligt :) 
Då känner man lite hur dålig man är själv, jag har hållit på hela sommaren och hon sitter upp en gång och det blir sån skillnad. 
Å vad jag vill bli duktig! 

Tyvärr hinner jag inte skriva mer för det är dags att släppa ut hästarna och åka till jobbet. 
Men jag kan ju säga att vi var hos Anders och Rebecca i fredags på fredagsmys, hos mamma och pappa i lördags och fick god mat och igår lade vi golvet i bebisens rum 💙 härlig helg! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0