☺️💕👏

Mitt kliande gick över vid lunch ungefär så det var väldigt skönt. Sen gick dagen väldigt fort faktiskt, det går så mycket lättare de dagar jag inte får ont överallt. 

Efter jobbet skyndade jag mig att mocka och ta in hästarna, hatar att det redan är mörkt halv sex... Barbie hade verkligen behövt springa, hon har så mycket energi. 

Andrers och Rebecca ska vara borta hela helgen så vi åkte och hälsa på dem när jag mockat klart. 
Konstigt att förut sågs vi inte på flera veckor, månader nästan och nu om man inte träffas på fyra fem dagar känns det som jättelänge! 
Harry är sååå söt! Jag fick ge han gröt, busa lite och han gav mig en mysig kram innan han skulle sova. Han hade tydligen varit vaken sedan klockan fem så han var nog ganska trött 😊, somnade gjorde han duktigt och direkt iaf. 
Sen fick jag lukta, hålla och mysa med söta, fina Elise 💜 
Vi såg på Bonde söker fru och blev bjudna på jättegod blåbärspaj! Kliet började igårkväll igen och det kliar fortfarande lite... Känner mig lusig.... 

Vaknade imorse och trodde det var fredag 😕 Ajaj, bara torsdag... Men det är nog mycket att göra på jobbet idag eftersom det är stängt på lördag så det blir nog snabbt fredag! 

Nu ska jag torka kattbajs från kattmamman som verkar glömt hur man använder lådan... Sen ska jag ställa in den gamla lådan och se om det hjälper att ha två stycken. Efter det vill nog hästarna ut och vips var det bråttom till jobbet! 


Fick hem bilder som jag beställt igår :)


Söt-Sixten! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0