Fredagsmys

Nu har jag precis skrivit in i almanackan att den 19:e november är min sista dag. Och nu sjönk det nog in! Efter det är min kalender tom, förutom en tid hos mamma för att göra naglar och lite barnmorsketider ☺️... Nä det är helt sjukt... Overkligt,sjukt overkligt!

Någon minut efter att Ronnie åkt till fotbollsträningen igår somnade jag på soffan och vaknade en timma senare, klockan nio. Då gick jag och la mig, så jag hoppas att jag kan vara pigg och alert idag på jobbet idag när jag fått sova så mycket.

Löning idag! 💰 Party i puben imorgon! (Alla välkomna klockan 19) Trötta på söndag. 
Ställa om klockan i helgen, jobba natten till måndag och senare på måndagen kommer hovslagaren. Undra om man behöver borra hål för broddar redan nu? 

Dom säger att det ska bli en solig men lite blåsig fredag idag, skönt med uppehåll. Igår när det regnade så åkte nästan alla löv ned från träden och ligger nu blöta och fula på marken. Det blev genast väldigt höstigt, på ett mörkt, blött och tråkigt sätt. 

Nu kör vi full fart mot fredagsmys, nedräkning:11h! 

Säg hej till Sixten, Ronnies katt! 

Han gillar sin husse 💙

Fick en fotvärmare till frukosten 👍🏻

Dom höll sig inne igår! 👊🏻 

Kerstin kom förbi i torsdags med kläder till bebis som hon köpt i Ullared. Hon hade även med sig den här lilla, lilla koftan som Ronnie hade när han var liten! 💞





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0