Mitt 💙

Nu ska det bara vara ett inlägg fullt med beröm, beröm till min fina sambo! 

Efter att jag slutat jobbet idag var jag tvungen att åka förbi Apoteket och affären så jag kom hem lite senare än vanligt. 
Och när jag kommer hem, lite trött, lite ont i kroppen och verkligen inte sugen på att skynda mig ut i blåsten och mocka och rida. 
Då har min underbart fina Ronnie både mockat, tagit in hästarna och gjort iordning Barbie för att rida iväg!
Så jag fick skynda mig in och byta om och hoppa upp på hästen😄 
Med mig ut i skogen på en promenad på 30 min följer Ronnie och Eranthis 💞

Han är verkligen världens bästa! Jag hoppas våran bebis får mycket från honom. 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0