Snart dags för julbak

Det borde inte gå att drömma om jobbet, för det är inte roligt att vakna av klockan och åka iväg till jobbet när det redan känns som om man jobbat hela natten :p 
Inatt drömde jag att det inte var jäst i de släta bullarna så de ringde mig mitt i natten för att fråga om jag kunde komma och göra nya och jag var så trött, såå trött....
Sen ringde klockan och nu sitter jag här och äter frukost, precis som kattungarna gör. Zoey var ute hela natten så nu är alla ungar snuttesjuka! 💕

Direkt efter jobbet idag ska vi åka och hämta halm, skönt att bunkra upp innan jag blir för tjock och inte kan hjälpa till att lasta. 
Sedan ska hästarnas motioneras och stallet mockas innan det blir middag! 


Nu är det snart november (!) så jag har börjat planera vilka kakor och vilket julgodis jag ska baka i år 😃
De senaste 5 åren (eller mer) har jag sagt att jag ska baka rosa trekanter till mamma men har aldrig gjort det... Får se om jag kan verkligen göra det i år nu när jag har lite mer tid :) 
Jag längtar verkligen efter lussebullarna, doften av gran och apelsin, knarrande- kall snö, sol och paktet köpande 🎄🎁 och julsångerna! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0