Tiden går fort

Nu är det bara 80 dagar kvar på det här året och 86 dagar kvar tills bebis är beräknad. 
Helt sjukt, förstår ni att nästa månad som kommer är november... Det här året har verkligen gått sjukt fort och det det har verkligen varit ett bra år. Man kan nog säga att de tre senaste åren, sedan jag träffat Ronnie har varit top notch. Hoppas hela livet fortsätter så :) 

Inatt har jag jobbat, det började dåligt när jag kom dit, trött och jävlig Cassie som gjorde ett misstag. Men det löste sig bra och efter det gick det till och med riktigt bra. 
Sov till klockan ett idag så den här veckan ska jag förhoppningsvis inte vara så zombie-like! På tal om zombies så börjar en ny säsong på walking dead idag, kul men hoppas det är sista. 

På torsdag har jag fått ändrad tid på jobbet så jag slutar tre ist för fem då kommer Sandra på em och ska rida Barbie :)  det ska bli riktigt kul! Och på förmiddagen så ska jag till barnmorskan, efter nästa gång så ska jag gå varannan vecka det blir roligt så känns det som om tiden går snabbare när det det händer lite.  
Vecka 45 börjar även föräldrakursen, saker som man längtat till och tyckt är så lång in i framtiden är snart här, läskigt och spännande :) 

Nu är Ronnie och tar sista sprutan så han får livstidsskydd på hepatit, jag ska vänta tills bebisen är ute innan jag tar den. 
Hoppas de är först i kön så han kommer hem fort för ikväll är det walking dead och kockarnaskampmys! 😃💙 (hade gärna velat ha 🍫 med) 


En självklar kattungebild! 💞



Ronnies brorsa Robert på endurotävlingen i lördags. 18:e av 51, inte illa 👍🏻



Gulle Harry leker med Zoey! 



Bullarna äntligen färdigbakade som jag lovat Becci, bättre sent än aldrig? 😛


Igår frågade Rebecca om jag ville bli gudmor även åt Elise, så klart jag vill! 😄
Så glad jag blev, jag ska lära hennes barn allt jag kan! 👌🏻😜
Yey! Säger även Elise! (Antagligen) 
(Bra att vara ända systern så får man känna sig som en favorit) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0